gravidcravings

Har ganska så oturligt nog fått någon konstig gravidcraving för Julmust! Åhh och det finns ju inte ute ännu. I början av graviditeten drack jag det en hel del (eller kan det ha varit påskmust dårå...) och det roliga är att jag aldrig ens gillat julmust, dricker inte ens det på julen i vanliga fall. Men jag är så sugen på det och bara hällde i mig tidigare. Jaja, om någon månad lär den väl börja säljas iallafall...

Det är roligt att de två saker som jag verkligen märker är julmusten och sen att jag ätit en jäkla massa äpplen och tycker det är asgott och det är samma sak där, har aldrig ätit äpplen förut! Skumt skumt. Annars har jag inte direkt haft några speciella cravings. Min kropp har alltid cravings efter sötsaker och också chips men chips har jag ätit mycket mindre sen jag blev gravid. Godis & sött däremot, precis lika mycket ;)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


cammie

oh, julmust. jag har craving efter det utan att vara gravid. hihi

2011-09-08 | 19:31:06
http://tuschaa.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆

vi har julmust hemma! görs i sodastreamen :) kom hit, kom hit! hihi

2011-09-09 | 08:51:09
http://fashionstars.blogg.se/
Anonym

Lo peor que eh probado me quedo con zhumir sandia o paisa cereza ;)...

2011-09-09 | 15:56:53
Sandra, Colins mamma

Typiskt att man blir så sugen på något som inte passar sesongen. Jag var gravid på sommaren och hade ett grymt sug efter lussekatter.

2011-09-11 | 19:53:25
http://sandrahupdate.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!