baby stuff

 

Det kommer bli mycket babystuff här i bloggen nu men så är det bara... Ska plocka upp och fota alla fina presenter vi fått i Ecuador sen men har suttit och kollat lite på söta grejer själv nu. Det här hittade jag hos Allt för föräldrars shop och allt kommer ifrån Teddycompaniet. Supersöta snuttefiltar, tofflor, skallra, speldosa och ett djur för vagnen. Allt finns i de tre modeller ni ser längst upp och min favorit blev definitivt lejonen men började ladda hem giraffbilderna så ni får se dem hehe ;) Allt kostar från 149-199 kr, helt ok priser ändå.

 

 

Eftersom att min jäkla väska aldrig kom med mitt flyg igår är jag utan både deoderant och hårborste, har använt Andres deo och luktar nu man och håret får helt enkelt vara, i natt sov jag med inpackning och håret i en plastpåse, eller ok halvt i en plastpåse då den åkte av (tips från Foki) och visst ser håret mjukt ut nu men oborstat ändå. Nu ska jag iväg och handla något att äta, blir väl rostbiff och potatissallad skulle jag tro, imorgon ska jag iväg igen så köper inte hem några stora grejor. Men min bebis måste ju äta, jag offrar mig till och med och köper frukt fast det svider, varför ska det vara så jäkla dyrt??!! för bebis skull.

 

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh så söta!

2011-07-19 | 06:05:48
http://hannafialotta.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!