when it comes down to it it's all just game

Kände bara att jag måste skriva en liten lista över vad jag har ätit idag.
Idag är en fail dag.


- nyttig frukost med fil och flingor
- blev hungrig direkt efter träningen och åt 2 kakor (banan haha right)
- lunch . rester av kött och ris, eftersom det inte var gott åt jag bara lite och sen lite chips på det.
- fail. mamma köpte hem och gjorde tunnbrörulle till lunch. eftersom det är så gott var jag tvungen att äta lunch igen fast jag inte var hungrig.
- några timmar senare. mamma hade köpt dounut till mig. var inte sugen. åt den.
- pluggade. åt en rad marabou...
- städade. åt några godisar.
- middag. lasagne ♥
- tränade en andra gång för att veronica tvingade mig. firar med fruktsallad och grädde. avstod från chokladsåsen fast jag ville ha (like it makes a difference anyway...)

som sagt. fail.
undrar vad det blir för snacks till desperate housewives...
just kidding.






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!