trött fredag

Jag är så jäkla trött just nu. Vilken dag. Hade knappt hunnit ta på mig morgonrocken imorse innan jag var tvungen att skynda upp eftersom mamma tvingade mig att följa med henne ut. Före 10 var vi ute, handlade och åkte sen till min moster i Nykvarn. Hon och mamma ska sälja massa barnkläder där imorgon och de skulle fixa inför det. Medan så fick jag passa Elliot och som ni kanske vet är han riktigt vild så det är inget lätt jobb... Vi var där typ till halv 4 och jag blev sååå slut av den lilla ungen. Ingen lunch hann vi äta heller, köpte Max på hemvägen och tryckte i mig. Sen la jag mig för att ta en tupplur. Telefonen ringer precis i den sekund jag håller på att däcka. Det är ena syrran som vill prata med mamma. När jag sen håller på att däcka igen ringer andra syrran och vill att jag ska ner till stan och lämna hennes grejer... Right. Slutade iallafall utan sömn, gav upp och hoppade in i duschen. Nu sitter jag här med salsa på hög volym och känner mig inte piggare. Så trött! Jag har förresten ingen mer skola hela terminen, woho! En redovisning när jag kommer hem från England är allt som är kvar :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!