gorda

This is what's up! Såhär åt jag i England. Saknar pizzan, så grym och mest av allt saknar jag coleslaw, varför finns det inte här?! Köpte det hela tiden, så himla gott. Sen allt snacks, de har goodaste cookies som jag åt en om dagen och liksom spana in min bananmilkshake och brownie, åt på ett chokladställe i Plymouth. Dave tog chokladmilkshake och den var med riktig choklad och chokladsås i så jag dreglade en hel del över den också! Drack ett gäng varm choklad också på olika ställen och den på bilden var lätt nr 1! Så jäkla awesome! Längst ner är det ren smält choklad som man bara blandar med mjölken och så massa grädde och minimarsmallows... Omg. Saknar!

Förresten är väldigt stolt för idag är första dagen på hur länge som helst som jag inte ätit något godis eller fika. Jag är definitivt sockerberoende och det finns inget jag skulle vilja hellre än att ta fram godis som jag har i lådorna. Men det gör jag inte. Ska lägga mig snart istället. Har varit ute och sprungit, yeeeesss!

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!