mysdress


Ett tips till er som ännu inte har någon mysdress är dessa från Missbella.se som bara kostar 300 spänn! Får mig själv att känna lite suuuck för att jag köpte min för 800 spänn, visserligen märke men ändå. Här finns många snygga färger också, min favorit är den röda som jag gärna skulle ha! Det enda jag ogillar med dem är luvan, hatar luvor på tröjor det är så fult!

Sitter och försöker få tag på praktikplatsen men ingen svarar på varken mail eller telefon, lite jobbigt eftersom imorrn är sista dagen att få kontakt med dem. På fredag jobbar jag och på måndag ska jag börja. Skit!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Melowna

TAckar så mycket =)

En fråga till hur gammal är du? =P

2009-09-30 | 17:44:36
http://melowna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!