Fredag

Föreläsningen igår var rent utsagt skittråkig! Satt och led genom hela... Jag som trodde den skulle vara superintressant! Filmen The Secret som vi såg. Det var ju sån bullshit alltså! För er som inte vet så handlar filmen om hemligheten bakom ett framgångsrikt liv och att allt i universum styr med hjälp av attraktionskraft och att man kan få precis vad man vill genom tankens kraft... Yeah right. Det här är ju mer knäppt än att tro på nån gud som man aldrig sett. Men men det får jag egentligen inte säga och jag kan ju så klart argumentera på andra sätt i skolans värld I guess... Det var inte min grej iallafall! Slutade vid 5 och då åkte jag hem till Paul och vi satt och myste, kollade på Mtv Roomraiders (saaaknar mtv!). Sen sov jag över där och kom hem vid 8 imorse när paul åkte till jobbet. Nu ska jag träna lite benstyrka och sen städa iordning rummet lite och sen plugga och försöka skriva och på nåt vettigt sätt analysera gårdagen.. Hmm..!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!