Over her dead body

Har ju sjukt många osedda filmer på datan så jag tänkte börja titta på några av dem. Igår började jag med att se Over her dead body, hade ingen aning om vad den handlade om men den var iallafall med Eva Longoria från Desperate housewives och hennes roll var ju i princip en Gabrielle till ;) Filmen var iallafall överraskande bra från första stund. Hade tänkt lägga ut trailern från youtube men när jag såg på den upptäckte jag att den visade ju liksom hela filmen, väldigt trist när trailers är så. Så jag berättar istället. Filmen handlar om att Eva är tillsammans med en snubbe och på deras bröllopsdag så dör hon. När han sen försöker gå vidare kommer hon tillbaks och hemsöker hans nya tjej. Riktigt roligt blir det, och lite sorgligt med! Sevärd iallafall. Nästa film att se blir Bedime stories. Tycker den verkar asmysig :) Passar på att se såna här tjejfilmer utan Paul ;)

Idag var min första lediga dag på läänge. Var inne i stan med mamma, Jamie, Paul och Elliot. Vi gick från Södra till Gamla stan och NK och såg julskyltningen. Köpte donuts men de var inte alls godare, bättre att gå till Konsum ;) och åt Latino Cajun som vanligt. Sen var jag hos Paul och myste. Imorrn ska jag sova ut, träna och sen skriva världens bästa tenta. Right?



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!