Sigo con tigo hasta el fin

Att det ska vara så jäkla svårt att få en bild på tatueringarna. Well well ni får en suddig och en missfärgad titt på mina nya naglar. Svarta och röda med röda hjärtan, inget konstigt gult som det ser ut på bilden. Älskar iallafall tatueringarna, är helt nöjd med dom :=) Handlederna är ju annars inget snyggt direkt haha. Men nu är mina det =) Har precis skrivit ihop ett litet läxförhör i Buddhism som jag ska ge till mina elever ;) Det är ju askul att fixa ihop läxförhör, vad man ska berätta på lektionerna och sånt. Har alltid trott att det är kul att vara lärare eftersom man inte har alla skitämnen utan bara sitt egna man tycker är roligt :) And it is true.

Går igenom lite låtar i ares för att radera och återigen blir det samma ord i reggeaton. Alltså du kan lyssna på tusen reggeaton låtar och ändå används bara kanske 50 ord i alla låtarna tillsammans. Men the one and only är MINI FALDA falda betyder då kjol och ni förstår djupheten i texterna här alltså. Ärligt talat var falda ett av de första ord jag lärde mig på spanska... Mkt användbart alltså. Det hela för mig in på en av de bästa stand up's som jag kollade på senast igår. Chris Rock om rap musik. Ungefär samma grej här, alltså den mesta hiphop/reggeaton lyssnar jag ju inte på för lyrics liksom men ingen slår Lil John. Kolla på videon, askul =)

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!