Sommarskor




Här är fyra par skor jag skulle vilja ha i sommar! Tygskor är ett måste, så skönt och bra och passar till allt. Hade ett par svarta från Åhlens i sommras men de gick sönder under hösten så jag fick slänga dem. Därför behöver jag nya, såg även att de hade röda på skopunkten och eftersom jag älskar rött vill jag verkligen ha dem! För både paren skulle det bli typ 220 kr tror jag =) Och ungefär 260 om jag dessutom köpte de gråa, ta 3 betala för 2 ni vet =) Så det blir nog att jag köper mina tygskor hos dem. Hittade även de söta ballerina skorna hos H&M i djurmönster, tycker de var snygga! 99kr så om jag ser dem ute nån gång kanske det blir ett köp :)

Åh fy sjutton. Jag har nu tränat i 50 minuter, kondition varierat med styrka, mest benen och som ni kanske vet har jag upptäckt att jag har absolut 0 styrka i benen. Kan inte ritkigt förstå det där, hur mina ben kan vara så svaga.. Men men det blir ändring på det nu vilket ska bli skönt. Har iallafall blivit helt slut, till sist kände jag bara för att lägga mig ner på golvet haha det är lite som beeptestet i skolan liksom. Men nu känns det väldigt skönt :) Ska in i duschen nu vilket verkligen behövs!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


isabel

Tack så mycket ! :)

2009-03-07 | 11:58:48
http://sandhjarta.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh nice shoes! gillade verkigen leoparden!



Och vad duktig du varit med träning!

Tror jag struntar i att röra på fläsket idag..haha

2009-03-07 | 12:42:21
http://pyttis.blogg.se/
raquelita

HAR BESTÄLLT DEN!!! Skit snygg och billig var den

TACK! Du förtjänar en stor stjärna *

2009-03-07 | 15:42:33
http://raquelita.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!