Besök hos ett hinduiskt tempel

Idag har jag haft mitt första seminarium för denna delkurs då vi pratade om en hinduisk text, kan inte påstå att jag blev mycket smartare en lite hjälpte det väl. Ska även skriva ett PM på 3000 tecken om det så måste fundera vidare... Mamma har bakat inför syrrans födelsedag så jag har precis ätit en mockaruta och en mandelmaräng :) Gott men är ändå hungrig eftersom jag inte ätit lunch. Klockan kvart i 4 måste jag gå då jag ska vara i Farsta strand kl 17 och besöka ett hinduiskt tempel. Ska bli kul att se hur det ser ut men det är inget kul att det är en fredag kväll! Och om jag ska vara ärlig har jag inte direkt blivit av med några fördomar mot hinduer genom att lära mig mer utan snarare kan man undra vad de är för freaks som kan tro på sånt här... Men får väl se hur det ser ut ikväll, har hört att de ska smörja in en staty med mjölk och annat. Så you see :p Fredag iallafall vilket innebär marabou hahha har hållt mig borta hela veckan men idag är det fritt fram för chokladen jag har i byrålådan :p



I've seen your face a thousand times
Have all your stories memorized
I've kissed your lips a million ways
But I still love to have you around

I've held you too many times to count
I think I know you inside out
And we're together most days
But I still love to have you around

It's you there when I close my eyes
And you in the morning
I never thought you'd still be mine
Or I'd really need to have you around

And you're the one I want and it's not just a phase
And you're the one I trust, our love is the real thing


THE REAL THING BABY!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


malin

nu ser allt ut som vanligt igen! ;) toppen!

2009-03-06 | 16:10:06
Linda

sv: haha a handbromsen är lömsk :) jag är väldigt van att köra automat och ska nog hålla mig till det oxå :) hehe ha en trevlig kväll :)

2009-03-06 | 21:30:57
http://lindapetersson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!