middle finger to anyone who hate, the way we burn it up!



Sitter här och är såå uttråkad. Jag har inga måsten, skolan är slut för sommaren. Jahapp. Suttit vid datan, börjat kolla på Marley & Me men den var bara för lame så jag tog bort den, bränt dvd:er, rensat... Läst alla bloggar och lite till. I'm bored! Jaja nu är det bara 15 minuter kvar till Tyra Banks Show som iallafall är kul, men det känns som låånga minuter haha.

Bilderna vet jag inte riktigt men de hamnade visst här haha! Där ser ni godiset som Jamies mamma hämtade hit från England när dom var på besök, mmm engelsk choklad är ju bara så gott. Jag fick byta till mig en Galaxy och en mintchoklad som jag inte ätit ännu i utbyte mot mina english fudge som jag inte tyckte så mycket om.. Och sen testade jag förresten naturgodis för nån vecka sen, see? Köpte typ en av varje för att prova på allt men nej, det är inte min grej. Youghurt grejerna tycker jag är vidriga rent utsagt och nötter blir man så torr i munnen av o så fastnar det... Men några goda fanns det iallafall. Åh fy vad bored jag är. Det har gått 3 minuter sen jag började på detta inlägg haha, 10 minuter tills det börjar nu. Idag har jag inga planer direkt, ska vara hemma med Elliot och mamma bara (och resten såklart ;) har tänkt fixa (finslipa) lite på packningen bara. Men jag är nästan klar. OH MY GOSH! Om två dagar åker vi. Alltså. Om ni inte snappat upp det åker jag till Ecuador Latinamerika på söndag morgon! Ska vara borta i 6 veckor. Förstår ni?! Hmm lite nervöst lite kul lite jobbigt och mycket spännande. Det värsta kommer vara att vara borta från familjen, mest Elliot och även mamma. Kommer vara grymt jobbigt för mig. Men förhoppningsvis har man så fullt upp och kul där så man inte hinner med att tänka på det! Oj nu är det bara 6 minuter kvar till Tyra. Bye!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


D a n i e l a

Åh va kul! Men kommer du blogga därborta? Jag hoppas verkligen det ;)

2009-06-05 | 15:29:53
http://danielaelisa.blogg.se/
D a n i e l a

Ok, vad bra! :D Fast det kanske blir svårt eftersom åäö inte finns med därborta tror jag.. Men det gör väl inget! ;) Bara du bloggar så :)

2009-06-05 | 19:08:35
http://danielaelisa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!