I'm all packed and ready to go



Detta blir nog det sista inlägget innan jag åker, om jag inte får för mig att skriva nåt hemma hos Paul. Har varit på Ica maxi med mamma och elliot. När vi gick ut därifrån började det regna och det spöregnade, och då menar jag SPÖregnade hela vägen hem. Vi var så himla dyblöta! Elliot vart helt blöt för han hade lilla vagnen så vi fick bära honom och han var så ledsen. Sen har vi suttit och sett lite på tv. Ska spendera resten av eftermiddagen med att fortsätta umgås med min fina mamma och lillebror. Paul ska hit om nån timme för att säga hejdå och sen skjutsar mamma hem oss till Paul ikväll. Hoppas jag kan blogga under resan!

ECUADOR 7/6-21/7



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Bye Bye baby hoppas ni får en underbar resa! Försök att hålla oss uppdaterade....

Älskar dig!

2009-06-06 | 20:14:12




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!