Onsdag




Okej så ganska trött är man nu... Nathan sitter med ipaden (taaack) medan pluttarna ammar... Och ammar... Och ammar.... Lite tråkigt för naty, lite skönt för mig att bara sitta även om man samtidigt har tusen grejer att göra! Dagarna går så fort, de 6 timmarna naty är på förskolan springer iväg. Idag var jag o hämtade ut paket med regnskydd, röstade, o handlade och så var klockan 12!! Laga mat, äta och så är det en timme tills man ska iväg o hämta igen. Fasen vart ska plugget hinnas nånstans?! 

Har bestämt mig för att gå upp 06 o träna (japp) till att börja med 3 dagar i veckan, mån ons o fre. För jag hinner verkligen inte dagtid, under dagen måste jag plugga om bebisarna är lugna o på kvällen när de somnat är jag alldeles för trött! Har gått upp 06 nu två gånger och kört en kvart på cykeln, en kvart styrka o det är tillräckligt nu :) idag tyckte bebisarna också de var morgon så de kom upp 06,20. 


Cameron var nöjd i babysittern men Damien fick jag ha i famnen o göra knäböj med vilket resulterar i att träninhsvärken redan börjar komma! Bra iofs... Men ja, nu är jag ganska så trött! Är med i en grupp för tvillingmammor där de kör en utmaning på att gå 20 mil på en månad, låter ju sjukt mycket så jag bestämde mig för att köra 15 med runkeeper och är på 40% nu o andra veckan, så kul att följa :) dock så störande att jag ofta glömmer bort att sätta på den! Jag går ju aldrig på promenad utan bara om jag ska nånstans men i söndags gick jag ut för att möta andres vid jobbet bara för att gå, då glömde jag självklart att sätta på appen så jag gick o svor hela eftermiddagen haha! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!