Välkommen oktober

 
Två bilder från igår, 1 oktober och oktober ska såklart välkomnas med obligatoriska bilden liggandes i lövhög, inte så mycket löv ännu dock, om några veckor får det bli ett nytt försök! Vad har hänt de senaste veckorna då? Ingenting speciellt alls tror jag. Bebisarna blir större och större vilket är underbart, de är mer med, glada och gulliga och så inte lika ömtåliga! Snart blir det tremånadersuppdatering också. Andres har åkt på infektion i visdomstand och mått skit, dvs fyra barn att ta hand om han hemma ^^ I helgen var jag och killarna hos mamma och sov, mysigt men lite jobbigt. Småpluttarna var inte riktigt sig själva, väldigt gnälliga, jag tror nästan det var för mycket intryck och lite avbrott från rutinerna som gjorde dem så. Mamma kom och hämtade för tågresan vilket var en jäkla tur, fy fasen för att åka tåg själv med tvillingar och en liten, skulle inte ens kommit på tåget om jag vore själv!
 
Naty har blivit lugnare också, inte lika mycket utbrott, han har nog vant sig vid de små nu :) Snart är det dags för honom att börja på storbarnsavdelningen på fsk, känns lite synd då han är så himla nöjd nu men ja det är väl dags :/ Jag har fått några bra nätter nu av mina prinsar, vaknar och äter enbart 2-3ggr var! <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!