Sommaren på ingång

 
 
Så härligt med lite värme nu i helgen! Igår skulle jag inviga mina gamla ballerinas som hängt med nu i 6 år men inte fasen gick det, fick mosa in fötterna och fick så sjukt ont (37,5) men ett par 38:or för en hundring från Din sko fick följa med, lite lösa vilket kan vara bra inför sommarens värme, lär inte vara mindre svullen än på ett bra tag... Har problemet nu att mina händer också svullnar och så somnade de hela tiden, alltså om jag ligger på armen som jag alltid gör när jag sover eller på handen, eller nåt så somnar den direkt och känns jätteobehagligt ^^
 
Vi har hängt i parken i helgen och så gick vi ut till Slottet och Nathy fick hälsa på pappas jobb igen, han tycker det är superhäftigt :) Var heeelt slut när vi väl gått ut dit och så var bussjäkeln inställd pga nån demonstration, så vi fick vandra till Gamla stans t-bana men det var ju skitlångt, tror att Slussen tom är närmare. Var heelt slut när vi kom hem. Nu är Nathan på fsk igen efter förra veckan, det var ju mest vi som var dåliga men han verkade nöjd med att vara hemma. Nu mår jag mycket bättre men fortfarande täppt.
 
Igår var vi och åt på Koh phangan, lite sent firande av min b-day med två vänner från båten, Nathan var hur snäll som helst och satt sig igenom middagen på över 2 timmar! Käkade 3 friterade räkor och så glass till efterrätt <3 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!