Sommardagar

 
Ett par riktigt härliga dagar nu i solen, alltså det är ju verkligen plus och minus för mig men har varit mysigt att kunna gå ut i bara klänning/shorts och vara ute hela dagen i parken. I lördags var jag och Naty först i parken hela förmiddagen med hans kompis och åt lunch där, sen hängde jag och Nathan med ut på sightsing med båten efter att ha gått ända ut till slottet, så fin utsikt :) Nathan sov större delen som tur för att springa efter honom på båten vore inte det optimala, men sen väckte jag honom när det var en halvtimme kvar och han stod ute och tittade på alla båtar och var riktigt imponerad. Sen tog vi bussen hem och på eftermiddagen kom mamma och Elliot, jättemysigt med plock framför tv:n. Dock fick jag en sjuuuk smärta i fötter och ben framåt kvällen, ja troligtvis för att ha gått i värmen i mina 99 krs ballerina. Hade värk ända upp i benen och var sjuuukt svullen så jag fick ligga på soffan med benen högt. Nu ska jag dock tack vare mina fina släktingar köpa mig ett par riktiga ordentliga skor, ska gå och titta på ecco imorrn har jag tänkt. 
 
Nu sitter Nathan här bredvid och klipper små pappersbitar och räknar "one, two, three" alltså, han lär sig så mycket av sina favoritprogram. Inget Cartoon Network eller nåt men det finns så mycket pedagogiska barnprogram så man behöver inte ens ha dåligt samvete av att han tittar en bra stund varje dag, för honom är det frukost framför tv:n, favoritprogramet när han äter och sen ett program som han somnar till (jag vet men det är så bekvämt för mig, blev en vana när vi var i Ecuador och det har fått hålla i sig), nu somnar han iallafall till Umizoomi på engelska (?) han vill bara ha det avsnittet och börjar upprepa det dom säger, så kul :)
 
Igår var också en superdag faktiskt, vi var först i parken själva en stund och Naty satt och pysslade med några småprylar han hade med sig, sen mötte vi upp med Andres som hade med sig tre rosor och tre chokladkakor (hade såklart nöjt mig med chokladen haha), en för varje barn på mors dag :D Har aldrig gjort nåt speciellt förut så det var lite kul :) Snart trebarnsmor ojoj... 
 
Idag var det lika fint väder men Naty tillbaks på fsk och jag har så mycket plugg att hinna med eftersom det bara är halv vecka denna vecka med, det märks verkligen av att jag förlorar så mycket pluggtid, funkar inte att plugga med lillen hemma så jag ligger lite efter. Måste göra såå mycket nu de sista två veckorna.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!