klagmål från en sjuk mama

Har varit några riktigt tuffa dagar (mornar) nu för vi har blivit så jäkla förkylda. Helt seriöst så har vi ju varit förkylda ända sen vi kom hem för Ecuador, över 2 månader nu! Men i helgen blev Andres jättedålig och sen jag likaså, har haft Naty hemma också för att han är hostig och jag vet ju inte hur han känner, han leker på som vanligt men om han har samma halsont och täppta näsa som en annan så tycker jag så synd om honom <3 Han har iallafall inte klagat utan velat vara hemma :) Jag har ju haft skitsvårt att sova nu sen förra veckan pga att jag är så täppt, amningskudden jag köpt funkar skitbra för att få en bekväm ställning men sen när jag vaknar av den jäkla kissnödigheten så märker jag ju att jag inte kan andas och då är det kört, kan inte somna om! Och nässpray funkar inte ens! Så jäääkla irriterande så jag ligger med munnen öppen och så har jag världens törst = ännu mer kissnödig = ond cirkel! Så jag vaknar kl 04 varje morgon, troligtvis av att solen går upp och då känner jag hur kissnödig jag är och sen somnar jag inte om! Nu har jag börjat gå upp till soffan direkt för att jag vet att det inte går, ligger och vrider och vänder mig så de andra vaknar, och om jag inte ätit precis innan läggdags är jag dessutom skithungrig den tiden... Så första dagarna i veckan så slumrade jag kanske vid 6 till 20 över 7 när alarmet går. Men sen i onsdags tror jag så var vi verkligen sååå dåliga och Nathan vaknade med mig på morgonen så då avr det kör, sen vägrade han sova middag hela dagen, och somnade kl 17! Försökte väcka honom men det var omöjligt, han bara somnade om sittandes i soffan. Tillslut så hoppades vi att han skulle sova till nästa dag så vi la oss, jag somnade kanske 9 men kl 02 var Nathan klarvaken! Han höll sig vaken till 6 på morgonen... Gud jag var helt död! Sen sov vi 2 timmar till innan han tog morgon igen. Och nu imorse vaknade han också när jag gick upp halv 5 så sen dess är vi uppe... Ganska trött mamma här alltså! Jag hade lektion idag och Nathan sov som tur, när den var slut vid halv 3 åt vi (Nathan åt pyttelunch för han var så trött vid 11, inte konstigt...) och sen gick vi till parken och kom nyligen hem. Så skönt att vädret äntligen vänder iallafall! Nathan fick gå till parken så vi slapp vagnen, nu har jag börjat få ont av att stötta upp/ner den så det är svårt om inte Andres är hemma. Också sträckt typ skuldran eller nåt för jag får sjukt ont då och då och märkte att det kommer av rörelsen jag gör när jag drar upp vagnen... 
 
Så ja, nu tror jag att jag fått ut allt klagomål jag ville! Sitter här och kan inte andas som vanligt men nu fasen måste denna skit gå över nu när det blir varmt och allt! Just det, ännu mer att klaga på. Fick betyget på det ena stora arbetet i spanskan nu och jag fick G! Alltså jag är aldrig nöjd när jag får G och jag har till och med ansträngt mig på detta skitarbete, tråkigaste någonsin! Så då blir man sur över ett G... Men men! Nu sitter Nathan och ritar och jag borde börja städa upp, hur kan vi två stöka ner sååå mycket på så kort tid? XD
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!