cravings

 Hittade det här inlägget jag sparat för två månader sen, snygga plagg från Carlings. Tröjan i mitten kan jag ju dock konstatera att jag eventuellt aldrig skulle kunna ha på mig efter denna graviditet 😂 Nu har det gått snart två veckor sen min tvillingmage lämnade mig men till förmån för en ... 5 månaders mage kanske? Är lite storleksblind eftersom jag haft sån enorm mage men visst fasen ser jag fortfarande gravid ut. Jag har fått tillbaks midjan och har bara en stor hård boll längst ner, det jobbiga är att jag ser inte tjock ut utan just gravid! På väg hem från Bb frågade taxi chauffören vilken månad jag var i... Nu har den gått ner liite men inte mycket. Normalt behöver ju livmodern 6 v för att återgå till normal storlek och min var ju extra stor så jag får vara tålmodig! Men som sagt, just att se gravid ut i allt gör det sjukt svårt att klä mig nu... Efter en vecka hade jag gått ner 15kg och hade 10 kvar så det är ju en del också såklart, inget jag oroar mig för dock, är säker på att amningen tar så pass mycket att jag knappt har kvar till egen energi ;) Dock är jag fortfarande sugen på att börja träna! Cykel och lite styrketräning hoppas jag att jag kan få tid till om några veckor.

Just nu är det dock semester som gäller för oss, andres jobbar ju egentligen hela sommaren så det är så underbart att han ändå fick en hel månad ledigt nu mitt i sommaren. Som sagt inte så mycket att göra men bra mycket mer än om jag vore själv! 

Just nu ligger jag i skuggan o skriver klart detta inlägg från igår. Vi är vid poolen, jag kan ju fortfarande inte bada vilket suger men har suttit med benen i medans naty lekt o nu sover alla tre i vagnen ☀❤ magen behöver ingen sol kan jag lova! Minns ni att den såg vitare ut jämfört med resten av kroppen, det var ju för att den var så uttöjd! Tvärtom är min mage nu superbrun jämfört med resten. Har ju kvar solbränna från semestern i vintras o allt haha 😂
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Har ni dubbel vagn lr trillingar vagn nu?:-)

Svar: Vi har en dubbelvagn, när vi går ut alla har vi storebror plus bebis i ena o bebis i andra, men sen kommer det bara bli tvillingarnas vagn om jag går med alla tre, då får nathan gå, måste testa ut en ståbräda också! Lite krångligt men som tur gillar nathan att gå :)
Rebecca





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!