24 idag!

Idag är det min 24:e födelsedag, shit alltså vad tiden går! Ville ta bild med Nathan men han vägrar som vanligt. Det är helt omöjligt att få söta kort på honom, förut funkade det om han fick se sig själv i kameran på telefonen men nu blir det såhär...
 
Det här var den bästa bilden jag lyckades få, Naty med godis i munnen. 
 
Sen sprang jag efter honom som en galning för att få en bild med brillorna ^^ Vi åkte in till stan för att äta lunch för att fira min födelsedag, eftersom Andres ändå jobbar idag. 
 
 
Ja min cola kostade alltså mer än min mat... Biff med pommes 49:-... cola 55:- hahaha alltså. Jag ville ändå ha en stor cola och det är min födelsedag så om jag vill ha det så får jag :P Tycker man njuter så mycket mer av maten när man har så mkt cola man vill, och ja jag drack upp hela! 75CL :p
 
Efter maten gick vi och lämnade Andres på jobbet och hängde där en timme, Naty var imponerad av att vara på en båt och det var kul att catcha up lite med de som jobbar där, sen hem och jag och Naty har delat på en låda jordgubbar, byggt lego, tittat på samma avsnitt på barnkanalen (play på tv:n) 6 gånger och lekt att han är Pella kanin och jag är räven som ska fånga honom "min pella kanin inte ta meej" säger han :p Nu är dock denna mamma som är gravid som i 9:e månaden rätt slut och nu blir det sängen för mig! En lyckad födelsedag iallafall, om än lite tröttare än jag trott jag skulle vara när jag fyller 24 XD
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!