Snart Sverige

 
Nu är det bara dagar kvar tills vi är hemma i Sverige, även om jag vet att det är mycket jag kommer sakna härifrån så känns det rätt skönt nu att vi ska hem och är lite otålig, vill bara ha det gjort, för vet att det kommer vara en sjukt jobbig resa. Vi åker lördag och planer går halv 6 på kvällen, är framme 1 dagen efter, så det är en del. Hoppas i alla fall att Nathan sover hela planet till Amsterdam och jag får hålla ut helt enkelt.
 
Just nu har jag värk i hela kroppen så det går inte att glömma bort bebisarna i magen, fått som växtvärk i armar och ben och så värk i ryggen gahh... Men ändå är det svårt att fatta att det verkligen är TVÅ där inne, shit alltså, två små Nathan..? Så sjukt. Jag och Andres är inte överens om namn och jag är skitsur, på riktigt alltså, på alla som lägger sig i om namn och säger att mina förslag är fula etc. Alltså allvarligt talat, om nån säger ett namn till sitt framtida barn, inte fasen kommer jag då och klagar? Om jag inte gillar det kommer jag heller inte säga att gud vad fint, utan kommer helt enkelt vara tyst för det är inte mitt problem... Vi gjorde i alla fall så att vi hade sex namn var och så valde vi bort från varandras tills vi hade två var kvar, alltså Andres två favoriter av mina osv. Då blev det Damien och Valentino kvar från A och Anthony och Natal från mig. Men nu har han visst ändrat sig eftersom att "alla" säger att mina namn är hemska och gud stackars barn... Och Andres förslag är ju helt HJÄRNDÖDA, bara massa svenska gammelfarfarsnamn ????? Nej gud vet inte hur detta ska gå. Är verkligen HELT tomt, alla mina namn säger han nej till och alla hans är helt sjuka, senast, Bruno och Olof????????? Hoppas verkligen vi kommer överrens om nåt så de slipper vara namnlösa...
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!