Vecka 35

 
En liten update för vecka 35, bilden är från igår 34+2. Min mage ja... Barnmorskan sa att ja det är inte konstigt att folk stirrar på gatan med tanke på hur stor min mage är och hur liten jag är haha :D SF måttet då, som sagt när Nathan föddes var det 36, för två veckor sen var det 37 och nu var det 40!! Alltså upp 3 cm på två veckor och kurvan pekade spikrakt uppåt, de har ju en tillväxt period i veckorna bebisarna och det märktes om man säger så. Inte konstigt alltså att bristningarna kommit just nu för magen har verkligen spurtat! Nathan var med mig hos BM och han var hur duktig som helst, skrattade för sig själv när vi lyssnade på hjärtljuden och ville ha hans nalles mages mätt också, så fick de båda plåster med :p Vi var där rätt länge för att göra sammanfattning av graviditeten, var nämligen mitt sista besök där nu! Min BM går på semester och det sista besöket skulle ändå bli dagen efter jag haft UL så jag skippar det! 
 
Så nu är det den sista nedräkningen som gäller, förbereda det sista och ta till vara på sista tiden själv med Nathan <3 Trött är jag men mår bättre än jag kunnat tro för någon månad sen, ingen foglossning dock jäkligt stel, väldigt trötta knän (71 kg nu) och trött men humöret är uppe. Bebisarna har sjunkit ner så jag kan andas lite bättre och det är en sån enorm lättnad! Får jag bara min tupplur mitt på dagen (som jag inte fått idag buuuuhuuuu) så mår jag bra <3 Kan förresten tacka graviditeten för att mitt hår växt till sig ganska fint nu! Tappar ju inget hår nu, annars brukar golvet vara täckt av mitt hår haha, får hoppas det inte blir allt för mycket nu efteråt då jag håller på att spara ut håret efter fem år med kort page!
 
Snart är vi fem i familjen, sjukt!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nicole - twinwinmom

Gud så fin du är 😚 mår ni alla bra? Kram

Svar: Tack så mycket :) Vi mår bra, trött men det är inte så konstigt, 2 veckor kvar nu :)
Rebecca

2014-06-24 | 09:25:12
http://llykke.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!