Update

 
Lillskrutten! Jag älskar att kolla på "gamla" bilder, den här från förra sommaren! Fortfarande passar samma kläder  men han ser så liten ut :) Frisyrerna som skiljer på honom jämt också haha, nu har hans hår blivit superlångt, jag som tyckte det var så långt där... Skorna hade han för sista gången idag, såg att de var lite tajta, får se om nästa par foppa passar ännu men annars så har han ett par sandaler också :)
 
Har spenderat några timmar i parken nu med min älskling, bara vi två hemma jämt nu vilket är ganska tråkigt, men Nathan är mysigt sällskap iallafall "vamo parque vamo parque" är det hela tiden, han vill alltså till parken jämt :) Har sprungit efter nu så jag blivit helt slut, men kul har vi haft iallafall :) Det var verkligen perfekt värme idag, 19C står det och sol, så shorts och t-shirt men man slipper svettas, underbart! Annars har jag inte så mycket positivt att skriva... Försöker verkligen hålla humöret uppe men alltså, nu mår jag fasen inte bra! Igår somnade jag på soffan en stund och Nathan lät mig sova, eller han kom och busade lite, satte på plåster på kinden, provade ut nappflaskorna vi köpt till bebisarna osv men jag sov iallafall över en timme även om jag väcktes då och då. Problemet är att jag kunde fortsatt sova resten utav dagen, eller månaden..? Jag är så fruktansvärt trött eftersom att jag sover så dåligt på nätterna, + väger 17 kilo mer än för 3 månader sen (jag började gå upp i sjätte månaden!!) och ja har en enorm mage och är allmänt obekväm. Nu är SF måttet 37, och jag är alltså större än när Nathan föddes och väger även lika mycket... Sist hade jag ju inga problem med händerna utom att de var lite svullna och så, men nu har jag fått det jäkla karpeltunnelsyndromet som Spiderchick skrev om i sin blogg när hon var gravid, och det suger! Jag fick order av BM att söka upp en arbetsterapeut och skaffa skenor att ha på mig men jag kände att nej, jag vet jag vet att det är jag som lider, men att ta den tiden, sen vänta på att de ska bli fixade och så betala en massa, nej jag får helt enkelt lida ut.. Har iallafall varit lite bättre med händerna och armarna nu när jag sover på dubbla madrasser och ett duntäcke ^^ Sen har jag börjat må lite som i början nu igen, sa ju att jag spydde och illamåendet har hållt i sig, är sådär svimfärdig (av trötthet?) och illamående nästan hela tiden, framförallt på EM, och så har jag ingen matlust, vilket är superjobbigt eftersom jag måste laga maten också, och så har jag så svårt att få i mig nåt... Gahhhhhhh 35 dagar kvar. 
 
Är klar med allt plugg nu, som en sten som lyfts bort! Jag skickade in sista uppsatsen i torsdags och har varit så stressad hela veckan, aldrig haft tid att vila, jag menar sover Naty så måste jag ta vara på tiden och skriva/läsa men nu ska jag faktiskt lägga mig och sova en stund medan han sover i vagnen :) Däremot så blev jag faktiskt antagen som reserv nu till en utbildning som börjar på mån, vet dock inte hur det kommer gå eftersom jag inte fått några uppgifter eller nåt ännu så jag lär hamna efter och vet inte om jag klarar det just nu. Vill väldigt gärna läsa kursen dock, 50% Bibeln ur ett queerperspektiv... Nej nu ska jag ta tillvara på tiden och sova :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!