Torsdag

 
Sitter och äter kladdkaka medan Naty sover och snart ska jag också lägga mig en stund! Nu börjar Naty bli så stor att man kan muta honom, äntligen hehe. Han är omöjlig att få kort på eftersom han aldrig är still, men igår spelade Ecuador sin sista (tyvärr) VM-match och ville få nån fin bild på honom med sin tröja och VM-boll så jag sa att om han tvättade ansiktet, satte på sig tröjan, tog några bilder med bollen när han skrattade så skulle han få en godis ^^ Det funkade! Elliot kan man muta till att ta iphonebilder om han får välja emojis till instagram xD. 
 
En till bild från förra veckan då jag fick lite fina gravid-bilder, roligt att jag fotade i samma trosor som när jag var gravid med Naty här haha, där var jag typ i vecka 38 dock. Bristningarna är svåra att se då de är väldigt ljusa, framförallt på den sidan, och bara i själva rosen haha! Helt sjukt, vet inte om jag skrev det förut eller ej men, jag slår i magen en del nu för att jag helt enkelt inte kan uppskatta avståndet på samma sätt som förr haha, och magen är alltid ivägen när jag tex öppnar garderob osv. Så förra veckan öppnade jag dörren till skåpet under diskhon och kanten rev mig i magen vid sidan av naveln ungefär, gjorde skitont! Och jag fick direkt ett rött märke där och jag kände hur det sved, och ja det har blivit exakt som en bristning fast mer i form av ett bredare märke! Fatta hur känslig min stackars hud är nu haha... 
 
Apropå min kladdkaka (och att jag obviously inte har någon att diskutera såna viktiga saker med), att fika ute på café är ju det mest överskattade som finns! Jag blir ALLTID besviken eller missnöjd med det jag köper, för det första är det ju svindyrt, 45 minst för en bit kladdkaka. Och kladdkaka är ju det lättaste i världen att göra, och det går så fort! Men aldrig lyckas de??? Alltid alltid är den torr. Och annat bakverk också, fattar inte hur de lyckas att misslyckas med saker som en gör själv hemma så lätt och bra... Haha iallafall, så det är bättre att fika hemma helt enkelt! :P Naty äter också sin kladdkaka själv, där behöver man minnsan inte mata eller nåt, jag brukar ge honom en liiten bit kladdkaka och sen massor av grädde, det behöver han den lilla spinkisen :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!