Onsdag med bad

Mysig förmiddag på Eriksdalsbadets utomhusbad med Veronica och Naty <3 De hade fritt inträde idag och jag har aldrig varit där men velat gå så det var perfekt! Jag hade faktiskt tänkt lämna Nathan på förskolan eftersom det känns dumt att ha honom hemma mitt i veckan + att jag är så förbannat trött och orkar inte springa efter en liten bland poolerna men sen tyckte jag så synd om lillen, klart han ska med o bada! En liten fegis är han dock, i lilla poolen vågade han inte komma i, där bottnar han ju inte utan bara stå i bebispoolen, inte ens sitta ner haha :P Mys iallafall och två timmar var vi där bara, ganska lagom för mig, rätt så obekvämt att sitta på en filt med denna mage kan jag lova. Behöver jag ens nämna att folk stirrade på min mage och viskade..? Haha gud ja. 
 
Nu är jag sjukt trött, skulle behövt sova nu medan Naty sover men väntar på en viktigt samtal och somnar jag lär jag inte vakna förens Nathan står och hoppar på mig! Har såna sjuka mardrömmar som sagt och imorse vaknade jag av en kl 6 och blev klarvaken, det + värken i händerna fick mig att gå upp och så försökte jag mig på lite morgongympa/stretch för att "väcka" händerna och armarna men det funkade sådär :p Är faktiskt riktigt sugen på att träna! Träna styrketräning och cykel med hård belastning för benen, däremot absolut ingen dans eller kondition, fy fasen. Får hoppas att detta sug håller i sig efter bebisarna kommit, vore skönt om jag lyckades ta mig en halvtimme varje dag till att träna, jag vet att det gör så mycket framförtallt för hur man mår och energin. Men jag minns att med Nathan rörde jag mig INGENTING förens han var typ ett år? Men han spenderade ju sina första månader i min famn, på riktigt, förutom när jag duschade på 5 min och han skrek som en galning, men eftersom det inte kommer gå denna gång när de är två finns väl chansen att de lär sig att ligga för sig själva och så... Jaja får se hur det blir, först att överleva denna månad! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!