....

 
En bild från i vintras med min prins <3 Vi har haft några riktigt jobbiga dagar här hemma, trotsålder?? Det är bara bus och så är det påklädningen. Alltså, jag kom ihåg när jag var typ tonåring och tänkte att ja småttingar är ju söta men det är så hemskt när dom börjar kasta sig hit och dit och sträcka på sig hur som helst när dom inte vill klä på sig. Ja, en 2 1/2 åring här hemma som aldrig vill ha kläder på sig, och aldrig vill klä på sig, och att klä på en sån mot hans vilja är inte det lättaste. Gahhhhh har velat dunka huvudet i väggen några gånger för har blir så hysterisk och "kan själv" men själv klär han inte på sig utan börjar med sitt spring o bus igen... Imorse tog jag fast honom och borstade tänderna och klädde på så gott jag kunde under gallskrik, sprark och slag, wäääää. Allt så att vi kunde bli klara till slut och komma ut till parken så att han får leka av sig. Och det är inte så att jag har bråttom och stressar honom att klä på sig, han har bara ingen lust och man får absolut inte hjälpa till. Så har han upptäckt att det är superkul att prutta med munnen så det kommer spott, och ännu roligare när mamma blir arg eller försöker få en att sluta japp.... 
 
Annars då, har tagit mina tupplurar på 20 min igår o idag med en vaken Naty för han har vänt på dygnet, nu har han precis somnat och jag kommer ju få väcka honom om en stund om han inte ska röja här heela natten. Magen är så sjukt torr, är så trött på smörjande, jag började ju smörja med babyolja en gång om dagen runt v 20 och från v 27 ungefär 2 ggr per dag och ibland mer, men nu är magen såååå torr alltså det är löjligt, framförallt med tanke på hur mycket jag smörjer! Orkar inte smörja mer heller, jag är en sån som verkligen aldrig använder hudcreme så detta är liksom inte naturligt för mig haha. Alltså, mitt piercinghål! Det ser ju verkligen helt sinnessjukt ut, det som normalt sätt är kanske vad kan det vara 3mm? Är nu bra över 1 cm brett! Nathan verkar tro att det är där bebisarna ska komma ut och pratar och petar alltid där när han vill säga nåt till dom haha... 
 
Inte långt kvar nu och ja hur ska detta gå?! Haha alltså, praktiskt, hur ska det gå? Mest orolig är jag över det faktum att vi inte kommer in i hissen med vagnen och hur jag ska lösa den... Ingen idé att få bebisarna att sova i vagnen med andra ord... Jaja, det lär gå på något sätt iallafall! 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!