33 veckor

 
Svårt eftersom bilderna inte är tagna riktigt på samma sätt och så ser jag ut att vara superbrun o fin på första men det var nog bara ljuset ^^ Här är iallafall vecka 33 med Nathan och nu idag med tvillingarna. Magen är ju större men det ser ändå inte ut att vara en såån skillnad här, fast den är större än när Nathan föddes, så det är väl bilderna, däremot ser man att magen redan sjunkit ner mycket mer än vad den hade då. Mini 1 ligger i säte och mini två tvärsöver så magen är definitivt bredare nu än då, vilket ju bara syns framifrån, jag har nästan ingen antydan till midja kvar nu vilket jag hade med Nathan under hela graviditeten. 
 
Idag kommenterade han som jobbar på 7 eleven "hur långt är det kvar, en kvart eller?" haha jo jo. Han är inte ensam om att säga "det kan inte vara långt kvar" "är det dags nu?" ^^ And who can blame them? Jag känner som att det vore dags för länge sen men nu vet vi när iallafall, om en månad är de garanterat här! <3<3
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!