32 veckor

Tisdag och vi går in i vecka 33 idag, har tagit massor av fina gravidbilder med Salo men har inte sladden till kameran så har inte kunnat föra över dem, men här är en vi tog med mobilen så länge. Har mått sådär de senaste dagarna faktiskt. Helgen var skön för den spenderades hos mamma, sov så himla skönt i hennes säng som är jättemjuk, utan att vakna nåt! Sen jag kom hem är det samma som vanligt, vaknar flera ggr, en sjuk kramp som går från händerna och i högra sidan ända upp i hela armen och skuldran och värker och så kan jag såklart inte hitta en bekväm ställning. Känner nu att jag ångrar att Rebecca 20 år köpte den billigaste sängen av alla på IKEA, betalar för det nu... Har läst om karpeltunnelsyndrom och det verkar vara det jag har, alltså en nerv i kläm pga vätskefyllda händer och det är det som kör till det nu.. Trött som fasen också, igår städade vi iofs trappen så det är inte konstigt att jag somnade efter det när jag låg och läste. Kollade klockan 14,27 och sa okej ska bara blunda tio minuter, vaknade upp 14,58 och Nathan ska hämtas 15:00 så jag kan säga att jag flög till fsk så snabbt jag kunde, första gången jag var sen och tio min över var jag där. Annars brukar jag gå 20 min innan... 
 
Idag har vi vart iväg på ärenden och jag spydde upp frukosten imorse, har känt mig dålig några dagar nu på så sätt som innan, att jag vill spy när jag äter men hållt mig men imorse gick det inte. Så lunchen har jag ätit i två omgånger nu och fått i mig kanske 2/3 delar... Satte mig i soffan för att läsa, måste bli klar med en bok typ för flera dagar sen för på torsdag ska jag lämna in en analys av den, men jag somnade ganska snart, nu ställde jag iallafall klockan på en halvtimme efter för att hinna med. Så jag ska straxt gå och hämta Naty och sen blir det att hålla mig vaken för att göra det som skall göras, laga middag, diska, blabla... Sen måste jag verkligen bli klar med boken också! Imorgon är jag nämligen borta nästan hela dagen innan hämtning eftersom att jag har UL och MVC... Japp ganska så stressigt såhär den sista pluggveckan alltså, får se hur jag hinner med detta... Nu är det förresten bara 5 veckor kvar tills dessa bebisar skall komma ut, med några dagar hit och dit. Tiden går!
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

fina stooora mage! :)

jag hade ingen rolig kväll igår. var så sjukt trött efter maten och kände av halsbränna. somnade i soffan och sami väckte mig när det var dags att natta liam. då var halsbrännan tio ggr värre och jag trodde att jag skulle spy . somnade med liam. imorse spydde jag upp frukosten. graviditet är inte alltid så kul :p

2014-06-04 | 12:15:03
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!