Välkomna till världen




En bild på två små pluttar från igår och en tagen alldeles nyss, den första. Det lär inte bli mycket bloggande framöver kan jag säga, nu ligger de här o sussar så sött tillsammans men det är inte mycket av det ;) mest vill båda ligga o snutta på mamma så kan säga att jag knappast har händerna fria... Små perfekta pojkar, 10,30 föddes Cameron och 10,33 föddes Damien <3 storebror har varit o hälsat på, klappar så fint på huvudet o pussar. Morbror Elliot var sjukt imponerad av hur små de var, han såg ut som en liten ängel när han såg dem. 

Nu var vi varit här i två dygn och jag mår bra, inga komplikationer efter snittet denna gång och Alvedon räcker gott och väl! När pluttarna nu fyller två dygn ska läkaren titta på dem o så ska vi se om de inte gått ner mycket i vikt. Hoppas allt är bra med prinsarna ❤
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

grattis till era fina pojkar!! härligt att allt gått så bra :) hur mycket vägde tvillingarna? :)

Svar: Tack så mycket! De vägde 2970 resp 2930 47 resp 48 cm så nästan normalstora för v 37+ :)
Rebecca

2014-07-11 | 09:38:24
http://fashionstars.blogg.se
Trees

Jättestort Grattis säger jag här också! Sååå fina <3

2014-07-11 | 17:58:13
http://mangofisk.se
Nicole - tvillingmamma

Men hallå hur kan jag ha missat?
GRATTIS till super fina killar ❤️ Mår ni bra!? Kramar i massor !!

Svar: Tack så mycket! Vi mår jättebra allihopa :) fortfarande kvar i en liten bubbla med pappa hemma o snart tillbaks till verkligheten men det känns som att det kommer gå bra :) :)
Rebecca

2014-07-23 | 20:57:44
http://llykke.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!