Trött mamma



 
Såå trött! Blir ändå en tidigare kväll än vanligt för nathan har precis somnat, annars har det varit runt 12! Inatt sov han seriöst 00-06 då han väcktes av skrikande pluttisar och de hade ju i sin tur väckt mig x antal ggr under natten så det är konstigt att jag inte är ännu tröttare än vad jag är faktiskt... 

Idag var vi på kontroll hos BVC, killarna är idag 20 dagar gamla, fort det har gått! De har växt bra med kurvan spikrakt uppåt, är förvånad över hur bra det funkar att helamma tvillingar än så länge :) De har bytt lite med varann, Damien som föddes 47 cm 2970g är nu på 52cm och 3370g, herregud skrutten har alltså redan växt 5 cm!! Lika lång som nathan var när han föddes fast han vägde lite mer. Cameron föddes 48cm 2930g och är nu 51 cm 3420g ❤❤ själv har jag på dessa 20 dagar gått ner 21 kg! Ett kilo per dag haha, får hoppas jag stannar snart... Har 4 kg kvar av de 25 jag gick upp men fortfarande en liten gravid mage kvar... 😳😂

Sista veckan med pappa hemma, sen börjar verkligheten. Ser fram emot kyligare väder nu alltså fy fasen för detta väder med bebisar, verkligen begränsande och vi har så fruktansvärt varmt inne och solen ligger på hela dagen... Längtar absolut inte till vintern men lite vanlig svensk sommar vore nice, snart augusti vilket dock ger lite ångest! Har ju dock hunnit med en del om man säger så, familjen har gått från tre till fem ❤❤❤❤❤

Nu hoppas jag få sova några timmar innan skruttarna vaknar för mat ❤

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!