Spjälsängen

 
 
Nathan leker bebis här hemma en hel del nu, han älskade spjälsängen nu när den kom upp och vill ligga där hela tiden, så har han hittat en av bebisarnas nappar och han som aldrig använt napp är nu en bebbbiii och vill ha nappen, ligga i spjälsängen med nallen <3 Haha, en del i processen tror jag :) Nathan samlar på smådjur och så fanns de här pyttebebisarna så han fick såklart två, och hur sött, dem hade han idag gått och lagt i spjälsängen! <3 Vi har samma set till sängen som Naty hade fast en ny version så när de sen blir två sängar kommer de matcha. De är svindyra, 240 dollar i Ecuador, men sååå underbart fina! Här i Sverige finns inte såna underbara set... 
 
Nu ska vi i säng, haft en perfekt dag, bara suttit ute på gården hela dagen, Naty har lekt, sovit i vagnen, spelat på telefonen, jag har bara suttit, är siiiiinnessjukt svullen om fötter och vader. Alltså det är löjligt! Skulle lägga upp bild om det inte var så hemskt, får visa före och efter sen och fick förslaget att måla före bilden grön haha... Hulk fötter, helt seriöst! Iallafall så kom några vänner över och vi har grillat, eller de har gjort aaaaallt och jag har gjort nada, fick tom fotmassage <3 Min ansträngning var att grilla mina egna marsmallows, så gott! 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!