Snart så

 
Okej mina syrror skulle klaga på "tuttbild" om de läser bloggen men hallå, hur underbar är inte denna bild? En liten ny ny baby, håller hårt i fingret och snuttar, alltså <3 Nathan! Kan fortfarande inte få in i huvudet att om två dagar kommer jag ha TVÅ såna små här! Hur kommer de se ut? Kommer de vara superlika Naty? Så spännnade... Och overkligt. Vad kommer Naty säga? Gahhh. 
 
Vi har haft en mysdag, legat vid poolen, eller okej, sprungit efter Naty på poolområdet men ändå. Han är den största badkrukan någonsin! Det var såå varm idag, 28C! Nu på kvällen var jag och Naty i parken, älskar att vara där när det inte är massor av barn där hehe... Åh mina fingrar domnar bort så fort jag börjar skriva här, Naty tar ut sina smådjur ur min väska nu och kommer "que es esto mami, que es esto?" (vad är det här) med ett tuggumi, hehe, speciella vitaminer som bara mammor får äta! Straxt blir det läggdags, imorgon är det sjukhusbesök som gäller och Nathans sista dag som ensambarn, gooooshhhhhhhh. 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Bilden är underbar ( tuttarna också...hundra hur stora dem blir med två som ska mättas) svårt att tänka att dem är här snart, jag kommer vänta med spänning för att få mitt sms med längd vikt och namn! ok att Annica och Andres familj går före men sen ska mitt komma ( per facto så kommer ju Phu trasan och farbror kato att döma ut tuttarna därför får dem vänta längre! ) ska tänka på er extra mycket på onsdag. Älskar dig Toriman kram Anna

2014-07-07 | 23:19:58




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!