snow

 
Vi kan nog alla konstatera att det snöat, om inte annat genom att titta på facebook eller instagram. Jag och Nathan var ute i snön och han älskar snöbollar, kul faktiskt att leka i snön :) Dock så har vi här inne i stan inte mycket till snö någonsin, blir ett tunnt lager på marken och efter att folk gått där idag lär det inte vara  nåt alls kvar imorrn. Nu är Nathan på museum med mormor och jag har varit hemma och pluggat. Nästa vecka har jag sista provet på Spanska I och så börjar jag Spanska II veckan därpå. Verkar döööökrångligt då det är 4 kurser parallellt, 25% vardera, fattar inte vilken idiot som kom på det systemet... 30 böcker till att börja med, dyrt och skittråkigt. Anyways. Har också kommit in på en kurs som jag bara vill läsa för att den verkar så himla intressant, Politiska och sociala rörelser i Latinamerika! Det är en kurs på 50% så jag hoppas jag orkar med att läsa 150% hela terminen för jag vill verkligen. Det är mycket tuff litteratur och allt är på engelska vilket gör det mycket svårare, idag började jag och att läsa 8 sidor och antecka tog typ en timme. Så det lär bli tidskrävande och utmanande men vill verkligen få det att funka!

Just nu mår jag ganska bra, är dock hungrig och finns inte nåt alls hemma, ätit 3 majskolvar... Tänkte typ gå och köpa en burk fiskbullar, ååå vad gott! Underskattat! Jag och Nathan ska på middag hos hans kompis ikväll så jag hoppas jag håller mig såhär och inte börjar må dåligt! Nu har förresten magen börjat växa, coolt att se för att för en vecka sen kunde jag hålla in magen och då var den helt platt men nu buktar det ut fast jag håller in, 6 cm bebis därinne... 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!