Tisdag kväll

 Två bilder från just nu. Varför använder jag inte snebena? Det är ju tusen gånger snyggare än platt mittbena... Skumt egentligen. Jag måste börja med det! Ja, vi skulle ut på middag med Andres faster och bli hämtade halv 7 så vi har gjort oss i ordning (ja naty har ju redan tagit av sig tröja med spill och kavaj och skor) men ja vi hade gjort oss i ordning. Men nu har det gått nästan en timme och inte ett ord så jag antar att hon inte kommer..? Blir bara sur för att jag sminkat mig i onödan, vill egentligen inte ens gå ut så... Nathan och Ariel är som två vildar här nu, oftast sitter natys lilla farbror (hehe, han fyllde precis 8) med läxor i 2-3 timmar (!!) varje eftermiddag stackaren, så det blir inte mycket tid för lek.
Idag har vi bara varit hemma, jag har pluggat en hel del och sen sov jag middag med Naty, han sov 3 ½ timme (för att jag trodde vi skulle ut sent) så därav all extra energi just nu...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Skönt att få läsa lite uppdateringar så att man vet att ni har det bra, jag håller tummar och tår för en flicka och en pojke ( självklart viktigast med friska barn o allt det där men Om man får ÖNSKA) jag har redan börjat spara barnkläder från Hjalle en uppsättning för flickor och en för pojkar..... Massa kramar Anna

2014-03-05 | 20:22:32




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!