<3 + <3

 
Blir bara ett snabbt inlägg som jag hoppas att jag får ihop. Vi har massor att göra, sitter med färg i håret, för första gången sen mitten av december, så hade en utväxt på ca 2 cm, hemskt! Imorgonbitti går planet 6.20 för mig och Naty och vi är framm vid 22,30 vår tid.
 
Iallafall, jag har ju sagt på "halvskämt" att folk ska gissa hur många bebisar jag har i magen, att jag varit helt säker på att det var två, för jag har mått så sinnessjukt dåligt + att magen är så stor. Och jaa, jag hade rätt! Blev egentligen inte chockad när vi såg det utan bara "jag visste det!!!". Men trots det har jag inte riktigt fattat det ännu. Det är alltså 1 % av alla graviditeter som är tvillingar och det är betydligt större chans ju äldre man blir och vid provrörsbefruktning så det här är verkligen en på miljonen liksom... Helt sjukt. Barnmorskan började dra med "kameran" från sida till sida och man såg nånting men inte riktigt vad och så säger hon "ojdå" och det dröjde ett tag och jag bara shit nånting är ju fel, det är knappast bra att hennes reaktion är sådär. Och så säger hon grattis det är två bebisar. Gahhhhhh jag började bara garva, så sjukt ju! TVÅ BEBISAR. 10 cm var så det är inte så konstigt att jag har ovanligt stor mage, och inget emot vad det blir sen...
 
Nu såg allting bra ut, så långt det gick att se, de är bara 15 v gamla och u-ljud görs i v 18 så vi ska göra ett till (och sen 3 till pga att det är tvillingar) eftersom att det finns större risk, men nu såg iallafall allt bra ut! Nu ska jag hoppa in i duschen , eller okej gå in i duschen, får se om jag hinner skriva mer snart annars hörs vi från varmare breddgrader!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hallå baby! Massor av grattis till dig och Andres givetvis , tvillingar herregud där chockade du oss allt kommer givetvis att bli tufft och stundtals jobbigt men även dubbelt så roligt! Hoppas att du och Nathan får en underbar semester och att du får må bra. Mamma har redan bestämt att du och hon ska ut och shoppa tvillingvagn när du kommer hem och vi ska alla hjälpa dig att ordna det så bra som möjligt så oroa dig inte ( men efter dessa två så kanske du får ta en paus från barnafödandet ett par år eller satsar du på familjen annorlunda?) ha en underbar semester, älskar dig! Kramar

2014-02-05 | 17:19:28
Nicole - tvillingmamma och nyblivna husägare

Super Grattis till prinsarna i magen, Vilken lycka! Och vilken jävla fantastisk tid ni har framför er. Jag är bra avundsjuk 😍
Lycka till med alla! Kramar

2014-04-10 | 19:33:28
http://llykke.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!