Zzzzzz



Förlåt hörrni, har tom börjat på ett långt inlägg i lördags där jag beklagade mig över att jag blivit jätteförkyld, men blev avbruten av någon liten... Nu är jag bättre, snorig och hes, lite hostig men halsontet är borta vilket är huvudsaken för mig. Ville bara skriva att jag är så jäkla trött haha! Idag hade jag styrt ihop tvillingfika och blev med två andra mammor och tvillingar vilket var kul :) Sen var fina extramormor här så nathan var också nöjd :) En dag imorgon också (och en natt snart med allt vad det innebär med två små pluttar) så nu blir det att sova! Ska dock uppdatera er sen om 6 veckors kontroll osv osv gahhh börjar plugget nästa vecka help me please. 😴😴😴😴
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!