Tunga dagar

 
Okej nu har pappan i familjen återgått till jobbet, denna vecka mjukstartar vi med 09-01 mån och sen 13-01 tis-sön :'( En omställning ja! Och passande nog har jag fått feber också, jag har inte kollat upp det då jag är ganska säker på att det är mjölkstockning och inte nån infektion i snittet... Hade feber en dag häromveckan också med samma symptom. Ont i kroppen, konstig känsla överallt, svår att förklara! Och så huvudvärk och lite dimmigt... Roligaste är att jag inatt sov halva natten med dubbla morgonrockar, lakan och filt över mig. Och som ni vet är det ganska så varmt nu ja! Det är faktiskt äckligt varmt här i lägenheten och man går och svettas hela tiden, så ganska så stark feber ^^ Hm och ja, det är ganska tufft med två bebisar och en 2 åring hemma... Eller väldigt tufft ibland! Idag ska Naty till parken med en kompis på eftermiddagen, skönt för honom att få komma ut lite <3 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!