Nu sätter jag igång!




Det har varit några jobbiga dagar den förra veckan då jag inte kommit utanför dörren, mini grabbarna har varit extremt klängiga vilket inte går så bra när de är två och ja lite jobbigt... Har funderat över om mjölken verkligen räcker till då de verkar snuttiga hela tiden men sen har jag märkt att det är inte det utan de är bara väldigt gosiga! I famnen kan de sova i timmar och i vagnen likaså. De brukar få en flaska varje förmiddag annars är det kaos här hemma och inte en lugn stund men nu gick vi och lämnade Nathan på sin första dag på förskolan och de sov så sött. Hemma så har är Damien såklart på sin fjärde snutt och Cameron sin andra, brukar vara så :p Och nej Jessica bilden är inte snuskig, man ser inget alls utom en amningsbh! 

Nu sitter jag iallafall här svettig och ammar två små, lyckades få ihop 15 min på träningscykeln, dock med en snuttpaus för Damien efter halva ;) som ni ser är cykeln tom dammig! Jag använde den flitigt i höstas, satte mig fem min i början av graviditeten för att det ev skulle hjälpa mot illamåendet och blev svimfärdig så sen dess har den stått där. Har ju som sagt varit sugen och nu när Nathan börjar förskolan ska jag försöka få till en stund varje dag! Framför allt för att det ger så mycket energi och känns så skönt i kroppen, slippa ryggvärk osv. Sen är det så kul när man kan mäta resultatet och utmana sig själv, detta kändes som en bra start :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!