Inlägg från förra veckan...

 
Nu ploppade det här inlägget upp när jag gick in på bärbara datan så kan lika gärna lägga upp det... Har precis gjort klart en översättning av en hemsida till spanska åt morfar, multitasking här: äta, mata naty, amma och skriva översättning på datan. Fy fasen, men annars kan jag aldrig göra nåt... Som tur har Cameron vart snäll och lugn, en bebis är lätt, två lessna bebisar = Inte så lätt.. Anyways, detta är alltså förra lördagens inlägg:
 
Gahh vilken dag. Satt och åt chips & dipp igårkväll och känner hur det börjar kännas obehagligt i halsen, måste vara dippen som är stark tänker jag. Men när jag la mig hade jag insett att nej, hej förlylning! Superont i halsen och det är verkligen det värsta jag vet :s Svid i ögonen, näsan och bomull i huvudet, ja det var väl dags nu. Jag hoppas bara att jag inte smittar de små killarna :/ Sen två skitnätter på det så jag är riktigt jäkla slut just nu. Grabbarna har vaknat tusen gånger var under natten, har bara flyttat mig mellan dem hela tiden, när den ena blir lugn skriker den andra osv osv. Så sjukt jobbigt. Och så tar vi morgon 06,30 med Nathan, då är vi redan vakna men skulle ju gärna somna om... Morgonen fortsatte i samma stil, båda eller en som skrek, eller Nathan! Lyckades ta oss ut vid halv 12 och sen dess har de sovit som små prinsar båda två med paus för mat. Damien hade jag i bärselen och Cameron och Naty i vagn. Dock började det regna på oss så vi fick vända hem direkt. Så Nathan har bara sovit en halvtimme idag och jag hoooooppas han vill somna tidigt (23 igår). Småttingarna tar ju igen den förlorade nattsömnen nu antar jag så jag hoppas de inte vänder dygnet, orkar inte en natt till!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!