Hej lördag



Vilken morgon! En liten med ont i magen sen fem imorse, bara nöjd i famnen om ens det vilket är problematiskt när man inte är ensam liten i familjen... Lyckades bada båda småkillarna men har fått tillräcklig dos bebisskrik för idag kan jag lova... Bestämde att ok andres ska få sova ut och slippa två skrikande bebisar i sovrummet så vi placerade oss i Nathans säng, smög in för att hämta blöjor och Nathan kommer springande efter skrikande "nej nej mamma inte gå in här pappa sover" just det ja... Lyckades iallafall få till en god lunch, encocado de camaron eller ja räkor i kokosmjölk och egen lemonad. Det är ju så sjukt gott men fasen vad mycket socker och vatten man måste ha i, lime är verkligen starkt! Undrade ska jag få till träning på cykeln med Nathan hemma eller bara ge upp men Cameron somnade rätt djupt en stund så Damien fick placeras framför cykeln och försöka snacka med Nathan så man vet att han inte gör nåt hyss eller hoppar upp till Cameron. Blev lite vilt men då gick tiden extra fort, hann med 15 min och lite hårdare än första gången. En dusch på seriöst en halv minut och sen två superupprörda bebisar som väntade utanför ;p 

Nu vill jag att Nathan ska somna, är ju tid för hans vila så vi ligger och kollar på alfons, dock är det ju omöjligt för mig att få honom att sova så det lär dröja! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!