Före och efter färg av utväxt 😂😂😂




Alltså fy fasen :s hahaha att jag ens kunnat gå ut såhär! Lite är ju ljuset men det är ett faktum, ljus utväxt i svart hår gör att man ser flintis ut, jag bjuder på den! Framifrån ser man ju såklart och har haft nästan en cm utväxt usch och fy! Då färgade jag ändå precis dagarna innan bebisarna föddes så det har ju knte ens gått sex veckor! Efter två börjar utväxten komma, efter tre är det hemskt.. Enda nackdelen med att färga svart, men nu får jag leva med det, försöka få in tid att färga är lite knepigare nu! Lämnade nöjda killar som började skrika efter ca 3 min denna gång... 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Alexandra

Kan tänka mig att det är mycket att göra så tänkte rekomenderaen toning från wella, den heter wella color fresh jag använder den istället för shampo 2 gånger i veckan inget man behöver blanda heller så flaskan kan stå även öppnad, snabbare och lättare än att färga å går fortare ;). Min brukar räka i 3-5 tvättar men den är dryg och vårdande ;).

http://www.bluestore.se/category.html/wella-color-fresh-toning

Hoppas det är något som kan funka för dig håret blir riktigt fint efteråt, och grattis till pojkarna så fina.

2014-08-16 | 10:13:53




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!