Damien och Cameron

 
Här är en bild på Cameron och Damien när vi badade dem i förra veckan, de fick bada tillsammans bara för bildens skull ;) Något som är lite jobbigt dock... Alltså de är ju tvåäggstvillingar och de är verkligen inte så lika! De har samma mun, haka, men har olika näsor, olika panna, Damien har större ögon men de har samma färg... Men här sitter jag fortfarande och klurar på vem som är vem haha... På bilden jag la upp tidigare på bara bebisen till vänster (haha) var jag väldigt osäker på vem av dem det var, men nu när båda är på bilden tom! Jag har dock kommit fram till, efter att ha studerat bilden, att det är Cameron till vänster hehe :P
 
Nu har Naty precis somnat, han somnade på mina ben i sängen medan jag låg och ammade <3 Damien ligger och gnyr och rör sig lite då och då och kan nog alldeles straxt börja gnälla efter mamma. Det är så roligt att de redan är så olika... De har sina stunder, vissa dagar har Cameron svårt att komma till ro men för det mesta är det Damien som skriker om det är något. Han vill snutta oftare, medan Cameron ammar och somnar och sen kan läggas ner utan problem och sova vidare har Damien lite svårt för det, han skulle nog helst ligga i famnen hela dagen men det går ju tyvärr inte.. <3 
 
Jag blir så stressad så fort barnen somnar vilket är dumt. Har så mycket jag vill göra när händerna är fria! Eller typ som jag skrev igår bara, vill passa på att sitta och blogga, surfa och käka choklad, samtidigt som jag vill sova! Hemsk natt i natt, Naty somnade efter 00, jag vaknade 03 med feber, frossa, mjölkstockning igen och Nathan som ville sova i sängen med oss... Nu protesterar Damien så nu blir det att ligga bredvid och trösta <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!