The-Dream 14 September 2013

 
 
Jag har väntat i år på den här konserten och The-Dream har varit min absoluta favoritartist ända sen jag upptäckte honom 2009. Sen dess har jag bara gillat honom mer och mer och lyssnar på hans låtar varje dag, så ni kan förstå hur jäkla taggad jag var igår inför konserten! Jag var helt bestämd på att jag skulle stå allra längst fram på bästa platsen oavsett vad. Vi var där 19:00, starttid var 20:00 och han gick på 21. När vi kom var det bara en enda person där och jag lyckades få allra bästa platsen, precis framför honom längst fram. Gahhhhh. Så på bilderna är det ingen zoom eller något utan jag är så jäkla nära! Okej jag vet jag är som en liten fjortis som hänger efter One Direction eller nåt men OH MY GOD VAD BRA DET VAR. AAHHHHHHHHH. Jag blev så sinnessjukt avundsjuk på en brud som stod bredvid mig och stod stilla hela konserten och inte sjöng med i en enda sång MEN så stack hon fram handen först av alla när han satte sig ner varpå han HÖLL hennes hand i typ 10 sekunder. Jaja... hej jag heter rebecca_14. Men gud! The-Dream sätter sig ner precis framför mig, en halvmeter ifrån och jag svär på att han tittade på mig och sjöng slutverserna i I luv your girl och jag bara oh my god skrek och jag vet inte vad haha. Gud. Puttar Andres lite längre bak och tackar för att han inte fattar engelska eller vad det är han sjunger och dör lite hehe... Jaja, men det är inte slut där! Iallafall... konserten var så sjukt jäkla grym MEN för kort såklart, en timme höll han bara på. Sen åkte vi runt hela stan i jakt på nån klubb med några vänner till Andres, var förbi efterfesten där jag skrivit oss på listan och bara vi fick komma in men den var inte alls något nice och han skulle ju knappast komma dit såg man direkt. Iallafall hamnade vi till slut halv 2 på donken och jag var helt seriöst så trött att jag inte orkade äta, orkade inte tugga. Trodde jag skulle typ svimma där vid bordet av trötthet haha. Men då går jag in på instagram och ser att THE-DREAM har svarat på min kommentar jaaaaaa. Och jag blev helt plötsligt hur jäkla pigg som helst. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. Aja ni ser hur bad I got this men ni förstår inte. Lyssna på hans låtar och hans texter cus I think he made sweeet sweeet love to all of us in the crowd yesterday. Iallafall, ett minne för livet, kommer han tillbaks till Europa så SKA jag se han igen :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!