Oktober

 
 
Yes, oktober rullar på o inte så himla kallt ännu, om några veckor fyller Nathan två år! Tiden går så sjukt snabbt... Alltså igår så åt jag: risgrynsgröt till frukost, två delicatobollar till mellis (ja), en pytteliten portion pyttipanna och ett ägg (för det är inget gott), en TILL delicatoboll, en portion glass, popcorn. Ja! Alltså gud sen undrar jag varför jag är trött och sur? Ingen mat och bara massa socker... Men jag vet inte usch det är så jobbigt med mat, jobbigt att laga och tycker typ ingenting är gott. Bläää. Okej mitt humör är inte det bästa nu för tiden, det enda ljuset är min lilla gulliga prins. Han säger namnen på alla på förskolan, pussar mig innan han går in och leker hur glad som helst, äter bra och sover nja inte bra men lite bättre! <3<3 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!