Zombie söndag

Okej så jag tänkte bjuda er på en ful-bild nu med starkaste ansiktsmasken men jag startade photobooth och bara heeelll to the noooo. Det är bara för mycket alltså. Igår hade jag först en trevlig dag på stan med mamma, Elli, Naty o Jamie, sen åkte jag till jobbet. 16-01 och sen fick jag springa till sista tåget, 1 min kvar när jag kom och jag var så glad... Men nej så kom ett annat tåg, ett annat och det stod fortfarande 1 jäkla minut. Efter en halvtimme sa de nåt ohörbart i högtalarna och jag höll på att svimma av trötthet och ville typ börja gråta. Eftersom jag inte ens visste om tåget skulle komma så bestämde jag mig för att gå hem till mig istället och landade i sängen vid 02... Så sjukt för när jag halvsprang från Slussenkajen till Södra station så kändes det nästan som att jag sov, liksom min hjärna var inte med haha. Helt sjukt... Iallafall, nu kommer straxt min älskling hem och jag sitter med ansiktsmask efter att ha brutit ansiktskuren igår mot min vilja så... 
 
Blir en lugn dag hemma med Naty, helgen flyger förbi!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!