trött mama

 
 
Jag och min gullunge idag :) Han satt och kollade på Babblarna och han sjunger med, snurrar och dansar :) Helt sjukt, han kan alla namn på dem, det är 6 stycken figurer som heter Baba, Bibi, Bobo, Dada, Didi, Dodo och han vet precis vem som är vem, sjukt imponerande för han har knappt kollat på det alls :D 
 
Okej så klockan är inte ens nio och jag är så jäääkla trött. Nathan vaknar exakt kl 06 varje morgon, oavsett när han somnar. Har börjat lägga honom tidigare de senaste dagarna vid halv 8-8. Det enda jag gjort är att ta bort ipaden! Alltså, han har alltid bett om att få titta på ipaden på kvällen och börjar gråta om man säger nej varpå jag mesiga mamman ger honom den och han föredrar sitta där tills ögonen blir fyrkantiga framför att sova så nu säger jag helt enkelt att nej ingen ipad, han blir hysterisk nån minut och sen somnar han. Håller ju på med de här krämerna nu och man har en kräm som ska vara på x antal timmar varje dag, jag är nu uppe i 6 timmar per dag och sen måste den sköljas av (väldigt stark alltså) men nu är det alltså över EN TIMME kvar tills den ska bort! Aldrig att jag orkar vara uppe såååå läääänge hehe. Tror jag måste fuska faktiskt, ärligt talat, orkar inte. Varje morgon när man hör Naty börja snacka så känner jag mig som en zombie, ibland väcker han en med pussar men ibland blir han sur om jag vänder mig till andra sidan och biter loss lite hår alternativt som igår när han försökte bita loss mitt öra ja... Han sover alltså fortfarande med oss, myyyyyys! Hehe, här om dagen la jag honom i hans egen säng när han somnat och efter två timmar satt han där gråtandes och Andres hämtade honom, jag sov så djupt så hade inte hört nåt alls hehe. Nej nu fuck den här krämen nu måste den här trötta (gamla tänkte jag säga men njeee) mamman sova, imorgon ska vi på feeest o grejer ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!