tisdag

Okej så taggar för debatt på spanskan med Trey Songz Chapter V, jag är sjukt efter. Jag är lat när det gäller att lyssna in nya låtar nuförtiden. Alltså förut var musik verkligen mitt liv, nr 1! Nu är ju naty nr 1 och jag lyssnar mest på samma musik... Men Trey Songz är grym r'n'b (inte lika bra som The-Dream ofcourse men you get it). Visste ni förresten att The-Dream har skrivit Justin Beibers Baby och Britneys Me against the music. Ja båda är grymma låtar och nej jag är inget Beiber fan men flera av hans låtar är riktigt bra. The-Dream skrev också hiten Bed som ni säkert känner igen, först ville skivbolaget ge den till Chris Brown men Dream tyckte han var för ung för att sjunga något så sexy, han var väl typ 16 då så. Haha det var inte det jag skulle skriva men anyways.
 
Har tagit tag i att koppla mobilen hit så nu får ni lite andra bilder än på instagram. Vilka ääääär ni förresten som läser fortfarande? Anna vet jag, men ni andra då??? Let me know! Pretty pleease. 
 
 
Har börjat fixa naglarna extra roligt igen! Första gången jag använder löst glitter, 30 spänn för en full burk och såg att det finns ännu billigare på tradera. Så ett lager gellack bas, på med glitter med en ögonskuggspensel, härda 30 sek, topplack 30 sek härdning och klart! Har hittils hållt jättebra så det ska jag fortsätta med. Nathan kollade på min nagel imorse och sa "guuusta", vilket betyder gilla, han har börjat säga det om mat men nu gillade han mammas glittrande naglar hehe :)
 
 
Här är gårdagens outfit. Alltså. Höst/vinter är ju bara tråk tråk tråk i garderoben och jag skulle typ kunna gå i mjukis och osminkad till i vår/sommar. Men ibland känner jag att jag bara måste ta på mig normala kläder och smink för att kunna ta en bild till instagram, patetiskt jag vet hahahha. Men i och för sig bra så att jag tar tag i mig själv lite grann... Idag kör jag utan smink (självklart ögonbryn dock annars ser jag läskig ut), och ska straxt ha seminarium med webcamen, det är hemskt att sitta och se på sig själv där i tre timmar hahaha. 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!