Julstämning

 
Hur underbar är inte den här bilden på min lilla Elliot? Där ser han verkligen söt och oskyldig ut hehe ;) Börjat få in lite julstämning faktiskt. Jag har börjat köpa julklappar, är klar till alla syskonen redan och till Naty blir det bara två grejer. Sen har jag köpt fyra mindre klappar som han ska få i julstrumpan också, mys! Han får använda min gamla julstrumpa <3 Senast för två år sen fick jag klappar i den varje söndag av mamma hehe :) Tagit fram det lilla pynt jag har också, det är bara fyra små tomtar och sen 4 lyktor :) 
 
Nu klockan tio har jag seminarium och påmindes just om att jag har 50 ord och meningar (skitsvåra onödiga saker som från Spanien som Andres inte har någon aning om) och vissa av dem sitter fortfarande inte. Ska kolla igenom anteckningar och ord och äta nåt innan det är dags :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!