Tattoos

 
Var och gjorde min tatuering från Let's deal precis, 200 spänn hehe... Fick också mitt ankare ifyllt! Det var ju supertunnt på ett ställe och tvunget att göras om, så var tatueraren så snäll och gjorde det med, det tar ju typ inte ens en minut så :) Gahh, om jag bara hade pengar skulle jag göra hur mycket tatueringar som helst, har massor jag vill göra! 
 
Baby Nate sover i blöja på sängen, så skönt med värmen idag! Veronica kommer snart och ska vara barnvakt, jag ska iväg och jobba två timmar och Andres med. Imorrn är det prov med en klass och sen ska jag och Nathan åka ner till Småland, tar tåget. Blir intressant att se hur den resan går... Nathan hatar att sitta still så det blir nog svettigt för min del. Gossh. Ska bli så skönt med några dagars ledighet iallafall. Har också blivit lovad min första (!!!) sovmorgon sen Nathan föddes (det där med jämställdhet när det gäller sömnen finns inte här hemma). Har bestämt med mamma att hon ska få sova ut en dag och jag tar hand om ungarna och sen byter vi, ser fram emot det så mycket hehe! Sen att vara ute med Nathan som får springa av sig med Elliot, läsa och ta det lugnt, hoppas på sol :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!