Söndag

 
En liten bild från... i fredags morse tror jag! Innan jobbet var jag och älskling i parken och lekte :) Sen jobbade jag dubbelt, på båten på kvällen. Nathan var med Salome och Ivan och sen sov han över där! Vi hade tänkt åka och hämta honom men han sov så sött så vi passade på att få lite sömn vi med, så hämtade jag honom igår vid 10. Han hade bara vaknat ledsen en gång och somnat om, sov till halv nio :) Igår kom hon sen och hämtade honom och vi jobbade till 01. Idag vaknar jag av att Andres väcker mig och skäller ut honom för att jag vill sova vidare, trodde klockan var kanske 8 då jag vaknade igår. Men den var halv 11! Aldrig sovit så sent sen Nathan var liten bebis och vi brukade myssova tillsammans hela mornarna. Gud vad behövligt! Bästa Salo och Ivan som passat lillen, han hade också sovit till 9 den skitungen, de gör han aldrig hemma ;) Nu ska de straxt komma och lämna honom <3 Vid två ska jag och Nathan träffa Caroline :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!